محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توانید از آن برای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید؟

به زبان ساده، محتوای همیشه سبز, محتوایی است که ارتباط خود را همواره با مخاطب حفظ می‌کند، به زمان حساس نیست و مدت‌ها پس از اولین انتشار به افزایش ترافیک ادامه می‌دهد. در زیر، قالب‌هایی را فهرست کرده‌ایم که بهترین مکمل این رویکرد برای تولید محتوا هستند و توضیح داده ایم که چگونه می‌توانید آن را برای کسب‌وکارتان کارآمد کنید.

محتوای همیشه سبز محتوای بهینه شده برای جستجو است که به طور مداوم ب خوانندگان در مدت زمان طولانی  مرتبط است و همانطور که از نام آن پیداست همیشه تازه می ماند. محتوای همیشه سبز متفاوت با سایر محتواها است. مدت‌ها قبل از تاریخ انتشار آن، با افزایش ترافیک جستجو در طول زمان، همچنان مرتبط است.

فرمت های رایج همیشه سبز

در زیر برخی از قالب‌های رایج همیشه سبز وجود دارد که ممکن است ایجاد کنید:

فهرست ها

نکات

نحوه تولید محتوا

نظرات محصول

(برخی) ویدیوها

تولید در این قالب‌ها به‌طور خودکار اثر شما را همیشه سبز نمی‌کند، اما این نوع محتوا بیشتر از سایر قالب‌ها تمایل به نوشتن همیشه سبز دارد. ویدئوهای آموزشی ارائه اطلاعات مفید، مانند نحوه تعویض لاستیک، طول عمر بیشتری نسبت به یک ویدیوی کمتر کاربردی دارند.

اکنون که برخی از قالب‌های کلیدی برای ایجاد محتوای همیشه سبز را درک کرده‌اید، در اینجا نحوه عملی کردن آنها آورده شده است.

محتوای-همیشه-سبز-زیبیلکا-فروشگاه

راه هایی برای ایجاد یک مقاله یا وبلاگ همیشه سبز

به سوالات متداول کاربران خود پاسخ دهید

نکات صنعتی، توضیحات یا مشاوره چگونه می شوند؟

مفاهیم رایج صنعت که ممکن است برای خوانندگان گیج کننده باشد را توضیح دهید.

نمونه هایی از محتوای همیشه سبز

 در اینجا چند نمونه خاص از آنچه که می تواند برای صنایع مختلف به عنوان مقالات همیشه سبز در نظر گرفته شود آورده شده است:

راهنمای ضروری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی - این می تواند برای افرادی که در توسعه و اجرای کمپین ها در رسانه های اجتماعی تازه کار هستند، محدود و بسیار ارزشمند باشد.

چگونه از یک توله سگ جدید مراقبت کنیم – حیوانات و اینترنت ترکیبی بسیار قوی هستند، اما قطعاتی مانند این برای صاحبان حیوانات خانگی جدید سرگرم کننده و آموزنده است.

10 راه برای لذت بردن از شکلات داغ – با ورود به ماه های سردتر، وبلاگی مانند این می تواند ترافیک را افزایش دهد. چرخش در کلاسیک های قدیمی می تواند یک نقطه شروع عالی برای یک مقاله همیشه سبز باشد.

محتوای-همیشه-سبز-زیبیلکا-فروشگاه

البته، برخی این موضوعات به کسب و کار شما مرتبط نخواهد بود. شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطب خاص شما ارزش ایجاد کند. بخش دشوار محتوای همیشه سبز این است که اغلب محبوب ترین موضوعات قبلاً حتی صدها بار پوشش داده شده است. در این مورد، باید چرخش منحصر به فرد خود را روی موضوع اضافه کنید یا کلمات کلیدی طولانی را جستجو کنید که ترافیک مناسبی دارند اما رقابت چندانی ندارند. این باعث می شود محتوای شما ارزشمندتر شود و احتمال اینکه در نتایج موتورهای جستجو به سمت بالا حرکت کند، بیشتر می شود.

محتوای همیشه سبز چیست؟

برای توضیح بیشتر محتوای همیشه سبز، بیایید ببینیم که چه چیزی نیست!

برای روشن شدن بهتر اینکه چه نوع نوشته ای همیشه سبز در نظر گرفته می شود، می توانیم بررسی کنیم که چه نوع قطعاتی به طور خاص همیشه سبز نیستند.

مقالات خبری

آمار یا گزارش هایی که به سرعت از بین می روند

مقالاتی با تمرکز بر فرهنگ عام یا یک روند فعلی

مد فعلی لباس و مد

به یاد داشته باشید، محتوای همیشه سبز تاریخ انقضا ندارد و ارزش خود را در درازمدت حفظ می کند، بنابراین مقاله ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری یا روندهای بازاریابی امسال ممکن است در حال حاضر محتوای محبوبی باشد، اما به عنوان محتوای همیشه سبز پایدار نخواهد بود.

محتوای-همیشه-سبز-زیببیلکا-فروشگاه

نکاتی برای نوشتن محتوای همیشه سبز

اکنون که می دانید محتوای همیشه سبز قطعا چیست و چه چیزی نیست، در اینجا چند نکته خاص برای نوشتن محتوای همیشه سبز آورده ایم:

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. قبلاً به طور خلاصه اشاره کردیم که کلمات کلیدی طولانی ممکن است بهترین باشند. حتی ماندگارترین قطعه همیشه سبز اگر مردم آن موضوع را جستجو نکنند ارزش زیادی ندارد ، پس در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید.

بهینه سازی برای سئو هنگامی که کلمات کلیدی خود را به دست آوردید ,استفاده از بهترین شیوه های سئو را برای بهینه سازی در صفحه فراموش نکنید. متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید و کلمه کلیدی را در عنوان، URL و در سراسر متن قرار دهید - همچنین باید مقالات همیشه سبز مرتبط را به یکدیگر پیوند دهید تا رتبه بندی سئو را بهبود بخشید.

برای مبتدیان بنویسید: ممکن است احساس نیاز به اشتراک گذاری در تخصص خود داشته باشید، اما این کار را به گونه ای انجام دهید که برای مبتدیان قابل فهم باشد. به احتمال زیاد کارشناسان در مورد موضوعات گسترده جستجو نمی کنند، و شما نمی خواهید محتوای همیشه سبز را برای مخاطبان بزرگ تولید کنید.

از زبان بیش از حد فنی اجتناب کنید: مبتدیان اغلب زبان بیش از حد فنی را درک نمی کنند، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از استفاده از آن اجتناب کنید.

محتوای خود را تغییر دهید: هنگامی که یک محتوای عالی ایجاد می کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید آن را بچرخانید و از ایده های عالی خود در قالب های مختلف دوباره استفاده کنید. در اینجا چند ایده عالی برای ویرایشگران محتوای پرمشغله وجود دارد.

محتوای-همیشه-سبز-زیبیلکا-فروشگاه

محتوای همیشه سبز تنها راه موفقیت نیست

محتوای همیشه سبز عالی است، اما فکر نکنید که هر چیزی که ایجاد می کنید باید همیشه سبز باشد. قطعات به موقع و موضوعی نیز مهم هستند. این قطعات برای کمپین‌های بازاریابی کوتاه‌مدت مناسب هستند، زمانی که می‌خواهید در مدت زمان کمی ترافیک و مشتریان زیادی را جذب کنید. بهترین استراتژی بازاریابی محتوا شامل ترکیبی از پست های همیشه سبز ماندگار و مقاله های موضوعی تر است.

محتوای همیشه سبز را در وبلاگ خود دفن نکنید!

هنگامی که محتوای همیشه سبز خود را ایجاد کردید، آن را به سادگی در وبلاگ خود دفن نکنید. اگر محتوای خود را منتشر کنید و «آن را تنظیم کنید و فراموش کنید»، به نتایجی که انتظار دارید نخواهید رسید. در عوض، باید تلاش کنید تا محتوای ارزشمند همیشه سبز خود را برجسته کنید تا بلافاصله توسط بازدیدکنندگان سایت دیده و در دسترس باشد. چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

صفحات راهنمای آموزشی را در وب سایت خود بسازید که برای مبتدیان در این صنعت هدف قرار می گیرد و به مخاطبان شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی به مطالب و اصطلاحات شما اشاره کنند.

پست های وبلاگ همیشه سبز خود را در نوار کناری وبلاگ یا در یک بنر در صفحه اصلی خود برجسته کنید.

پست‌های همیشه سبز برتر را به صورت دوره‌ای (با به‌روزرسانی‌ها، در صورت لزوم) در وبلاگ خود مجدداً اجرا کنید تا کار خود را به بیشترین مخاطبان نشان دهید.

یک صفحه از اینجا شروع کنید در وب سایت خود ایجاد کنید که به افراد در زمینه اصول و ویژگی های محتوای آموزشی کمک کند.

یک کمپین رسانه اجتماعی پیرامون محتوای خود، در تمام شبکه های اجتماعیتان ایجاد کنید.

روش های فراخوانی که انتخاب می کنید به اندازه این واقعیت که محتوا را برجسته می کنید و بهترین شانس را برای موفقیت به آن می دهید اهمیت ندارد.

محتوای همیشه سبز را به طور منظم به روز کنید

علاوه بر برجسته کردن محتوای خود، باید از به روز ماندن آن نیز اطمینان حاصل کنید. اگرچه برای به‌روزرسانی محتوای همیشه سبز نباید کار زیادی انجام دهید، یافته‌ها و مقاله‌های جدیدی وجود خواهد داشت که می‌توانید به آن‌ها پیوند دهید و پیشرفت‌های جدید دیگر. علاوه بر این، به روز رسانی محتوا و تاریخ انتشار آن می تواند به رتبه بندی سئو کمک کند. این یک استاندارد ثابت است که چگونه به روز رسانی محتوای همیشه سبز می تواند به شدت برای رتبه بندی SEO مفید باشد. هنگامی که محتوای خود را به روز کردید، آن را طوری تبلیغ کنید که گویی یک قطعه جدید است.

برای اینکه ببینید آیا محتوای شما به مرور زمان در رتبه بندی جستجو افت کرده است و قطعا باید به روز شود، از ردیاب موقعیت های Ahrefs استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می توانید ایمیل خلاصه هفتگی خود را بررسی کنید تا ببینید اگر می خواهید قطعات خود را پیدا کنید، کدام یک از صفحات شما به تلاش بیشتری نیاز دارند. به یاد داشته باشید، محتوای جدیدی همیشه در حال ایجاد است و برخی از آن‌ها برای همان کلمات کلیدی مورد نظر شما رقابت می‌کنند. شما باید محتوای خود را تازه و جامع نگه دارید تا در صدر باشید.

محتوای-همیشه-سبز-زیبیلکا-فروشگاه

وقتی محتوا را به‌روزرسانی می‌کنید، عناصر زیر را در نظر داشته باشید:

سودمندی (آیا کاربران می توانند فوراً اقدام کنند؟)

وضوح (آیا اصطلاحات گیج کننده ای وجود دارد؟ آیا قطعه به طور منطقی جریان دارد؟)

لحن (آیا نوشته شما دوستانه، قابل دسترس و سرشار از توصیه های تخصصی است؟)

قابلیت اشتراک گذاری (آیا خوانندگان می توانند به راحتی محتوا را در رسانه های اجتماعی از طریق برنامه های اشتراک گذاری یا موارد دیگر به اشتراک بگذارند؟)

ایده های محتوای همیشه سبز بیشتر

در اینجا یک لیست جامع است که ممکن است برای یافتن محتوای همیشه سبز به شما کمک کند هر زمانی که برای تولید محتوا گیر کردید دوباره به این لیست مراجعه کنید. ایجاد محتوای همیشه سبز باید یک هدف دائمی برای کسب و کار شما باشد، بنابراین به احتمال زیاد در برخی مواقع از اکثر فرمت ها استفاده خواهید کرد.

 جستجوهای مهم

مطالعات موردی موفق

مطالعات موردی چه چیزی اشتباه است.

چگونه برای مبتدیان تولید محتوا کنیم

چگونه برای کاربران پیشرفته تولید محتوا کنیم

چک لیست

چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم

چگونه کاری را در طول زمان انجام دهیم

فهرست منابع

فهرست بهترین ابزارهای رایگان و پولی

بهترین کتاب ها برای یک هدف خاص

اشتباهات رایج در یک صنعت خاص

تاریخچه یک موضوع یا محصول

بزرگترین جمع بندی

بهترین یا بدترین تمرین برای رسیدن به یک هدف خاص

واژه نامه کامل یک موضوع یا موقعیت خاص

هر آنچه باید در مورد آن بدانید.

زیبیلکا-فروشگاه-ساز-اینترنتی